חברת רוטשטיין מרחיבה פעילות ורוכשת חלק מחברת "אנשי העיר"

חברת רוטשטיין מדווחת כי רכשה 51% מחברת "אנשי העיר פרוייקטים", אשר עוסקת בייזום ובניית פרויקטים, בתחום של התחדשות עירונית בעיקר בת"א.

הרכישה בוצעה בתמורה לכ- 10 מיליון שקל ובנוסף, התחייבה חברת רוטשטיין להעמיד קו אשראי לטובת הפעילות של החברה המשותפת בסך של עד 15 מיליון שקלים.

 

כל הפעילות של התחדשות עירונית באזור המרכז (ת"א ובת-ים) של שתי החברות – אנשי העיר ורוטשטיין ינוהלו תחת החברה המשותפת.

 

חברת "אנשי העיר" מנוהלת ע"י רון חן, מנכ"ל וערן חפץ, ס.כספים, שניהם יוצאי חיל האויר ומחזיקים בכ – 40% בחברה המשותפת. אנשי העיר נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום של התחדשות עירונית, לחברה יש כ-15 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון וביצוע ועד היום היא מסרה כבר כ--5 פרויקטים, בעיקר בת"א.

 

פרויקט שיפוץ חיזוק ותוספת בניה ברחוב רב צעיר 2, ת"א. חברת אנשי העיר. תכנון: החדר אדריכלים.

 

אבישי בן- חיים, מנכ"ל חברת רוטשטיין נדל"ן: "אנו רואים בתחום של התחדשות עירונית מנוע צמיחה משמעותי לחברה בשנים בקרובות, לכן נמשיך להעמיק בפעילות החברה בתחום זה. רכישת הפעילות של חברת אנשי העיר, מציבה אותנו כאחת מחברות הייזום למגורים הגדולות בתחום, והדגש הוא בניסיון העשיר והאיכותי מהמעלה הראשונה. אנו מתכוונים לרכז את כל הפעילות בתחום של התחדשות עירונית באזור המרכז בחברת אנשי העיר, זאת בכדי להשתמש בידע וביכולות הניהול שלה לצורך הגדלה של הפעילות בתחום זה".

 

רועי טויזר, סמנכ"ל הכספים ופיתוח עסקי בחברת רוטשטיין: "הסינרגיה בין שתי החברות היא נוסחה מנצחת אשר משלבת יכולות ואיתנות פיננסית יחד עם ניסיון ונגישות רחבה לפרוייקטים של  התחדשות עירונית באזור המרכז".

 

בדיקת הנאותות והערכת השווי הובלה ע"י מר שרון זאורבך, שותף בחברת MNS. והפן המשפטי בעסקה הובל ע"י עו"ד אלון עזרן ממשרד קוסובסקי שחור ועו"ד ליאור אהרון ממשרד ERM.